Česká republikaSlovensko

Časté otázky

Nižšie nájdete odpovede na časté otázky našich zákazníkov. Ak vás zaujíma niečo iné, opýtajte sa nás. Radi zodpovieme aj vaše otázky.

Ako a kde môžem uplatniť zľavový kupón?
Zľavový kupón obsahuje několikamístný kód, ktorý sa skladá z písmen, číslic alebo ich kombinácie. Tento kód je potrebné zadať v nákupnom košíku do príslušného formulárového poľa.

Ako mám postupovať pri reklamácii?
Podmienky reklamácie nájdete v časti Reklamácie.

Ako spoznám, že je moja objednávka vybavovaná?
Váš stav objednávky môžete sledovať po prihlásení v prehľade objednávok a pri každej zmene na vašej objednávke vám zašleme informačný email.

Je možné sledovať dopravu mojej zásielky?
V informačnom emailu alebo v prehľade objednávok je uvedený kód pre sledovanie zásielky. Na stránke Sledovanie zásielky vložte tento kód do uvedeného formulára.

Môžem zmeniť alebo zrušiť svoju objednávku?
Ak vaša objednávka už nebola odoslaná alebo zabalená a pripravená k expedícii, môžete vašu objednávku bezplatne zmeniť. Stačí nás informovať telefonicky alebo emailom, aké výrobky chcete pridať, odstrániť alebo zmeniť veľkosť. Ak chcete novú objednávku spojiť s predchádzajúcou alebo nedodaný, uveďte číslo predchádzajúcej objednávky do poznámok. Ak nás nebudete informovať, je možné, že si v záplave objednávok expedičné oddelenie nevšimne vašich dvoch objednávok a budú vám zaslané dve zásielky a zbytočne budete platiť dve čiastky za dopravné.

Musím sa registrovať, ak chcem u vás nakúpiť tovar?
Nakupovanie v tomto internetovom obchode je možné aj bez registrácie. Stačí po pridaní tovaru do košíka postupovať ďalej k pokladni a pokračujte ďalej podľa inštrukcií. Registráciu doporučujeme vykonať, vďaka tomu získate veľa výhod. Možnosť upravovať vaše informácie, sledovať históriu alebo aktuálny stav vašich objednávok a mnoho ďalších výhod.

Nedostal som od vás návod na použitie
Áno, môže sa to stať, sme len ľudia. Ak sa tak stalo, napíšte nám, my vám ho obratom zašleme poštou alebo emailom. Toto sa vzťahuje iba na nový tovar.

Nesedí mi veľkosť, ktorú som si objednal
Výmena veľkosti je samozrejme možná. Viac nájdete v časti Výmena veľkosti.

Obťažujú ma novinky emailom od vás, môžem zrušiť?
Áno, samozrejme je to možné, stačí ich príjem odhlásiť. Odkaz na odhlásenia nájdete v pätičke každého emailu a tiež po prihlásení v nastavení vášho účtu.

Za ako dlho môžem zásielku očakávať?
Ak je všetko skladom a zásielka bola odovzdaná dopravcovi, je spravidla balík doručený 3. deň od objednávky. Tovar je odosielaný z Českej republiky, môže sa teda stať, že preprava bude trvať dlhšiu dobu, zvyčajne sa jedná o 3 - 5 dní. Ak momentálne nie je tovar u nás skladom, je spravidla tovar naskladnený v termínoch podľa časti Dodacie lehoty.

Zadal som platbu prevodom, ako mám postupovať?
O jednotlivých krokoch budete vždy informovaní inštrukciami počas objednávky. Platba bankovým prevodom je jedným zo štandardných spôsobov platby. Informácie pre platbu obdržíte po skončení objednávky a budú vám tiež zaslané spolu so súhrnom objednávky na email.