Česká republikaSlovensko
Mrzí nás, ak máte nejaký problém s produktom zakúpeným u nás. Našu ponuku starostlivo zostavujeme, napriek tomu sa niekedy vyskytnú nedostatky.

Reklamáciu je nutné uplatniť bez zbytočného odkladu ihneď, akonáhle sa na tovare objaví vada. Za vadu sa nepovažuje zmena tovaru v dôsledku jeho bežného opotrebovania, nesprávneho používania či akéhokoľvek vlastného poškodenia.

Lehota na vybavenie reklamácie je 30 dní a začína plynúť od doby prijatia reklamovaného tovaru.

Naša adresa:
Netnakup s.r.o.
Tyršova 271
43801 Žatec

Reklamácia online


Reklamáciu môžete jednoducho zadať pomocou nasledujúceho formulára. Popíšte tu prosím, ktorý tovar si prajete reklamovať a akú má závadu. Budeme vás potom kontaktovať.


Reklamácia poštou


Reklamovaný tovar je možné zaslať na našu adresu skladu. Prosíme o zaslanie kompletného balenia av čistom stave. Najlepšie napr. s kópiou daňového dokladu, kde popíšete závadu.

Reklamácia v našom sklade


Reklamáciu podáte priamo v našom sklade v Žatci. Vezmite si so sebou reklamovaný tovar a najlepšie daňový doklad.